Нарізка різьби на чулках мостів автомобілів і причепів вітчизняних і зарубіжних автомобілів.
Ходова частина вантажних автомобілів, на відміну від легкових, піддається підвищеному зносу через значних навантажень при перевезенні вантажів. Однією з найбільш частих проблем вантажних автомобілів є, при зносі і руйнуванні ступичні підшипників, дефекти різьблення на панчохах мостів і на осях причепів і напівпричепів. На жаль, більшість виробників, особливо закордонні, в таких випадках передбачає лише заміну деталей, що досить дорого. Відновити за допомогою ремонту обійдеться значно дешевше.
Звичайно, якби це був легковий автомобіль, ремонт можна було б здійснити і власними силами, в гаражі. Однак тільки маточина КАМАЗ важить під п'ятдесят кілограм, та й у решти вантажівок не менше. Відповідно габаритам маточин потрібні і інструменти і пристосування, багато з яких доводиться виготовляти індивідуально. З подібними роботами звичайний водій практично не стикається, а, значить, не має необхідних знань і кваліфікації. У підсумку самостійний ремонт створить проблеми, не зменшивши його вартість.
Реальний вихід - звернутися в СТО. Спеціалізоване підприємство здійснитьремонт осі причепа і напівпричепа.Так само не буде проблемою нарізка різьблення на панчохах мостів автомобілів. Вартість роботи визначатиметься після дефектації деталей. можливо буде потрібнонарізка різьблення на панчосі, ціна буде залежати від методики відновлення. У найбільш складному випадку буде потрібно наплавление металу і потім нарізка різьблення на панчосі. Ціна при цьому варіанті буде найбільшою. Але в будь-якому випадку ціна цих робіт на СТО буде нижчою, ніж заміна на нову деталь. Наявні технології дозволяють виконувати ремонт осі причепа і напівпричепа вантажівок будь-яких моделей без шкоди для якості. Для кваліфікованих механіків нарізка різьблення на панчохах мостів автомобілів не складе труднощів, а терміни будуть самими мінімальними. Не меншим плюсом здійснення ремонту в СТО є гарантійні зобов'язання на виконані роботи.